نورا نورا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

نورا عشق مامان و بابا

ماجرای کلاس بارداری و بازی و با کودک

1393/5/12 14:14
نویسنده : مامان مهزاد
411 بازدید
اشتراک گذاری

همونطور که در پست های قبل گفته بودم از طریق یکی از دوستانم با كلاس يوگاي بارداري آاشنا شده بودم قبل از بارداری و بعد از انجام آمنیوسنتز در کلاسهای بارداری مركز سلامت مادران به مديريت خانم فيروزه روستا ثبت نام كردم كه هر هفته دوشنبه ها كلاس ساعت 3 بود و يك ساعت اول مربوط به آموزشهاي خوب خانم روستا در خصوص بارداري و روش زايمان  و در جلسات آخر هم در خصوص مراقبت و نگهداري از نوزاد بود و يك ساعت دوم كلاس نيز مختص يوگا و ريلكسيشن مي شد كه خيلي خوب و انرژي بخش بود و تمام اين ها منجر به اين شد كه با دوستای خوبی آشنا بشو و نورای من الان 6 تا دوست دوران جنینی داره که هرزگاهی باهم جمع میشیم و خوش میگذرونیم و لازمه بگم دخترم متل مامانش  كه هميشه عجله داره با عجله و چندين روز زودتر از موعد يعتي 26مهرماه ساعت 9:00 صبح روز تولد پدرش به اين دنيا اومد و زندگي ما رو جلوه اي ديگر داد .
حالا همه اينا رو گفتم كه درباره كلاس بازي نورا توضيح بدم اون وقتي كه كلاس يوگاي بارداري رو مي رفتم بعد از كلاس ما مامانا با نينيهاشون مي اومدن كه فهميديم بعد از ما كلاس بازي مخصوص بچه هاي 6 ماه به بالا برگزار مي شه تا اينكه نورا هم شش ماهش شد  من هم در كلاس بازي شركت كردم كه از بهمن ماه شروع شده و من و نوراخانم هر هفته دوشنبه ها ساعت 6تا7به كلاس مي ریم و با بقيه دوست كوچولوها و ماماناشون 1 ساعت به ماساژ و رقص و بازي مي گذرونديم که واسه نوراخيلي جالبه و خيلي هيجان زده میشه و هر وقت كه از اونجا بيرون مي آیم از فرط خستگي تا توي صندليش مي ره به سرعت خوابش مي بره.

برنامه كلاس به اين صورته كه كلاس توسط دو مربي اداره مي شه كه ابتدا با ماساژ و نرمش كودك شروع مي شه كه با شماره 1 2 3 4 bip همراهه و بعد هم روي دستها با كوالا كوالا كوالا كوالا bip و بعد از اين، برنامه سلام هست كه با موزيكي شاد همراهه و هر ماماني نيني بغل با همه ماماناي ديگه سلام و احوال پرسي مي كنه و نيني ها همو از نزديك مي بينن و بعد از بازي هاي روزانه و يك برنامه خاص كه هر هفته تغيير مي کنه در آخر برنامه خداحافظي .

حين كلاس هم با با موزيك هاي كودكانه از قبيل طبل قشنگم مادر ها كودكاشون و بغل مي كنند و راه مي برند و مي رقصند..

ما الان ترم دوم هستیم و بزودی من از کلاس و نی نی ها اینجا عکس خواهم گذاشت

پسندها (2)

نظرات (0)